lugnt, stilla, skönt!

Godkväll alla bloggläsare. Som jag vet är ni en hel drös som läser min blogg, eller hur? ;) *host*
Idag gick Candy som en klocka, och på tisdag kommer en fet bildbomb på mig och Candy!
Idun följde ju med och fotade och sen testade jag hennes sommarponny lite, fräsh ponny dedär!
Riktigt i min smak, ett sug fram till hinderna, pigg som attan och känslig för skänkeln.
Dyker kanske upp lite bilder på henne framöver också?

Imorgon är det Jenny-träning igen, och ska även inviga de nya Eskadron lindorna.
Var på Börjes i lördags och inhandlade ett par paddar+lindor från Eskadron.
Duvblå skulle jag vilja kalla färgen. Såg även ett par knallgula, de ska inhandlas så fort jag har fått nys om ett lika gult schabrak.

Imorgon blir det uppdatering på morgonen, samt ett inställt under dagen.
Hinner inte något på kvällen, ska på klassfest.
Sen är det chilldag på tisdag, skulle ha lite knäpplektion på kvällen sen, haha!
Onsdag är det skolavlslutning och då blir det full update hela tiden!

Hörs imon folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0