Presentation!

Jag heter då Elin och är 13 år. Jag bor i Småland med min familj och våra 5 djur, dvs. två hästar, två katter och en hund. Jag har en ponny som heter Candy Gun och är 9 år gammal. Jag har haft honom i ett år i augusti. Vi köpte honom hos en familj som hade haft honom hela hans liv, de hade haft hans mormor och mamma också. Han är en brunskimmel på sommaren, men ändrar om till gråskimmel på vintern. Han är ponny som det krävs att man rider häcken av sig varenda seriöst ridpass och han älskar att hoppa och ha kul. Med tidigare ryttare har han gått upp till LA hoppning. Ni ska snart få se bilder på honom om Idun kan skicka över dom någon gång, haha :)


Jag hoppas att detta räckte, annars får ni komma med frågor.

Kram Elin.

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: jo ;D så är det

2011-06-25 @ 17:13:07
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0