sad.

känns lite konstigt att ha det här helt plötsligt, ny blogg haha!
nä, men trivdes inte sådär jättebra med namnet och vips så blev den konstig för ett tag sen.
gick inte o kommentera osv. ?
mysko sak dedära.
men nu är idun hemkommen och kan lura på henne att fota mig något enormt haha! ;)
vi två har kanske även ett modellprojekt på g om vi blir antagna, härligt va?
ska sätta mig ner och tjata på idun att hon ska skicka över en bild på mig så att jag kan presentera mig själv lite :)
kommer snart! 

ska fixa till mig en snajsig logga också, kram!

Kommentarer
Postat av: ronja

kolla allroundadeln.blogg.se

2011-06-14 @ 22:20:43
URL: http://allroundsadeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0