Tisdaaaag

Väldigt kreativ rubrik eller hur?

Träningen gick bra igår, hästen var seg som sirap och hade inte de rätta krafterna att sätta farten på honom.
Annars gick det väl okej. Var inte en av våra bästa träningar ska jag erkänna.
Candy skoddes även igår, bra med nya fina skor.
Idag cyklade jag ner till byn för att träffa klassen där och gå en runda, sen fick vi glass.
HAHA, åt två & en halv... Glassoman kan jag erkänna att jag är, speciellt för GB´s chokladglass och glass med nötter i, mumma!
Tittade på niornas staffet efter det också, C vann.

Ska gå och lägga mig o titta på en film nu, mår inte jättebra. Har ont i halsen och vaknade i natt med migrän.
Gjorde ju inte saken bättre att det var en jäkla bastu inne på mitt rum, så snodde mami´s säng...

Candy reds ut idag av Sara med Emma och Salle. Hoppas de hade det mysigt.
Ska bara ner och pussa lite på honom och sen har vi avslutning på ridgruppen, ska göra några lekar av nått slag med hästarna, sen vattenkrig, vi är så jäkla goa i våran grupp! ♥

Imorgon skolavslutning, så himla skönt!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0